Kosteloze onboarding training ZOHO CRM

meat3

    • Voor wie:
      – Bedrijven die meer uit hun marketing en sales willen halen door slimmer gebruik van resources.
      – Gebruikers met een proefabonnement, startende gebruikers of bestaande gebruikers van ZOHO CRM die het gevoel hebben dat ze nog niet alles uit hun ZOHO CRM halen.
      – Abonnementen: CRM, CRM Plus, Campaigns, Sales IQ – andere onderdelen in overleg
    • Restricties:
      • Uitsluitend binnen Nederland
      • In te plannen op basis van agenda van CRM Rendement
      • Voor bedrijven die hun ZOHO CRM abonnement via CRM Rendement (gaan) afsluiten
    • Duur:
      een half dagdeel
    • Vorm:
      max 4 deelnemers per bedrijf, één trainer.
    • Doelen en inhoud:
      – evalueren van ZOHO CRM
      – optimaliseren van het rendement in het investeren in ZOHO CRM
      – opzetten van uw eigen configuratieplan of configuratie verbeteringsplan incl. actielijst
    • Locatie: Bij u op kantoor (Nederland) of in Bussum.
    • Prijs: Kosteloos. Informeer naar maatwerkmogelijkheden: 085-0600777

Boek ons kennismakingsaanbod

 

Na de training heeft u een goed beeld van het rendement voor uw bedrijf van ZOHO CRM en ontwikkelt u een configuratieplan voor meer sales met minder inspanning. U kunt zelf aan de slag. Uiteraard blijft u welkom voor vervolgsessies of andere diensten.

Deze training is voor bedrijven die onze visie delen dat blijvend rendement pas bereikt wordt als een verbetering wordt geautomatiseerd. Alleen verbeteren, niet automatiseren? Het effect is slechts tijdelijk. Wel automatiseren maar uw marketing en sales niet verbeteren? Als het al lukt is het effect afgedwongen en u wordt efficiënter, maar niet effectiever.

Waarom kiezen wij voor ZOHO

* Third largest cloud based CRM worldwide in market presence (source G2) * Largest vendor in Google Apps marketplace, only CRM with Adwords integration. Wij van WC-eend adviseren uiteraard WC-eend, maar we zijn niet de enigen:

Spring 2016: G2 - World's leading business software review platform - ranks ZOHO CRM as a leader.

Vraag hier de onafhankelijke 'Crowd Grid for CRM' van G2 research aan.

‘Verhoog je Gunfactor’ – door Michiel Cobben

Investeren in marketing en sales zonder de veranderingen te borgen met automatisering biedt slechts een tijdelijk effect. Je Gunfactor verhoog je door CRM investeringen parallel te laten lopen met verbeteringen in sales. Hoe dat werkt lees je in 'Verhoog je Gunfactor' -een bestseller geschreven door Michiel Cobben, initiatiefnemer van CRM Rendement.